Hitsi että kuulostaa hienolta sanoa et mulla on oma Personal Trainer : ).
Jep, tälläisen höyrähdyksen olen nyt sitten aloittanut viikko sitten perjantaina. Menin salille ohjelman suunnitteluun ja pois lähtiissä olikin 10 kerran PT-paketti.
Pt:ni on varsin mukava ja asiansaosaava erittäin hyvää englantia puhuva kiinalainen nuori mies, Leo. Meillä synkkaa tosin hyvin yhteen, huumori samalla aaltopituudella, niin on huomattavasti motivoituneempi treeniin. Vaikka hauskaa onkin, niin helpolla en pääse! Kyllä tuntee seuraavana aamuna tehneensä. Nyt käydään siis kymmenen kertaa yhdessä läpi kaikki liikkeet ja laitteet mitä mun kuuluu tehdä/osata tehdä oikein. Samalla puhutaan ruokajutuista ym., varsinkin ym ; )

Oon muutenkin ollut nyt viimeiset pari viikkoa "yliaurinkoinen". Kevättä rinnassa kait : ). Oon saanut paljon uusia kavereita, mulla on mielekästä tekemistä päivisin--aika tahtoo loppua kesken. Musta tuntuu että kadullakin kuljen yksin hymyillen; eipä silti mukava on kuulla kommentia että on  hyväntuulinen... No, mä nautin nyt kun siihen mahdollisuus!

Tätini/tyttöjen kummitäti tulee tännään. Varmaan tunnin sisällä ovat perillä. Luvassa on tiiviit kaksi viikkoa; kiertelyä ja katselua, hoitoloita, hierontaa... Mä en oo monesti juurikaan käynyt edellä mainituissa..jokohan se ois nyt aika alkaa nauttimaan niistä.

Huomenna on erään henkilön syntymäpäivä ja sattui että naapurissa asuvan toisen suomalaisen kanssa meillä on täsmälleen sama syntymäpäivä, vuosilukua myöten. Tarkoitus oli pitää megabileet, mutta ne nyt siirtyy myöhemmin pidettäväksi kun kaverin pikkusisko tulee kyläilemään suomesta. Mutta porukalla menemme kuitenkin huomenna juhlistamaan päivää illallisen merkeissä  italialaiseen ravintolaan. Sieltä Maritan kanssa suunnistamme hakemaan kiinaystäväni mukaan ja sitten baanalle : )....

Mutta nyt alan valmistautumaan vieraan vastaanottoon. Palataan kun on taas aikaa ; )