Niin se taas on yli viikko vierähtänyt viime kirjotuksesta. Nyt mennään taas torstaissa. Mihin nämä päivät katoavat???

Viime viikolla ei ihmeempiä; viikon kohokohta oli tietysti nicelauantai eli nimensä veroisesti NAISlauantai : ). Käytiin naisporukalla syömässä Italialaisessa ravintolassa ja sitten ilta jatkui tietysti Hootersissa. Tänne on hiljattain avattu Hooters ja koska ukot ovat siellä vierailleet niin me myös. Helloouu welcome to Hooooteerss..., siisti paikka, kivat tarjoilijatytöt (Kaisankin mielestä ; ) ), hyvää musaa ja rento meininki. Iltaa jatkettiin tappiin asti osalla porukkaa Max-clubilla.
Mä ainakin koen tarvitsevani näitä tyttöjeniltoja. Mukava päästä kotoa pois ulos tuulettumaan hyvässä seurassa. Musta on tärkeää että Pekka saa myös viettää lasten kanssa aikaa ihan keskenään; ei oo äippä kokoajan sekaantumassa kaikkeen.

Täällä viikolla kiinaopiskeluissa harpattiin huimasti taas eteenpäin; jotenkin oli alkuun nihkeää, kirjaimellisesti olin ihan pihalla. Tuntui kuin en olis koskaan kiinaa kuullutkaan : (. Mut huomaa taas kadulla että ymmärtää paljon enemmän koko ajan; kaikkia ei välittäis tosin ymmärtää...
Nyt on kiinalaisilla loma ja sen huomaa ulkona liikkuessa; joka paikka täynnä porukkaa ja tulleet kauempaa. Vähän väliä kuulee waiguoren=ulkomaalainen, hello ja muutenkin ollaan niin ihmeellisiä. Mä oon tän viikon nauttinut huomiosta täysin; oon ystävällisesti hymyillyt kaikille ihmettelijöille ja vastaillut waiguoreneihin ja helloihin (ehkä hieman ironiaa äänensävyssä..). Vaan eipä mulla ole ollut syytä olla epäystävällinen.  

Nyt tuli tauko. Japanilainen uusi tuttavuus hätyytteli skypessä.

Joo, ihan pihalla. Sen huomaa tekstistäkin. Parempi lopettaa nyt kun ajatukset karkailee mihin sattuu. Palataanpa taas : )