Just sain kirjotettua piittkäästi kuulumisia, niin tämä pirun kone alkaa juntturoimaan ja pam! poistaa kaiken... Kivat sulle...

Elikkä nyt laitan vaan tiivistelmän äskeisestä:

Pakko pysähtyä. Mahataudissa : (, illalla alkoi, vessa kutsuu vartin välein.
Pekka ja Silja olleet kuumeessa ja kurkkutulehdus kummallakin. Silja missasi synttäribileet ja koulun Halloween-juhlan. Synttärit siirretty ens viikonlopulle. Paljon onnea äitin pikku kullalle kun täytit 5 vuotta!
Koululla siis Halloween juhla, Oona noita, minä hämähäkkiakka ( jep, minä joka iinhoan hämppejä) ,porukkaa oli ja hauskaa myös. Ite en vaan oikein jaksa noista innostua...

Kuntokärpäsen purema. Lenkille päästävä päivittäin, mielellään kahdesti päivässä.Seurana tietty Uniklubi, Apulanta, Kelly Glarkson ja loppumatka kiinajannua. Salikortti plakkarissa. Ostin vuoden kortin, maksoi n. 210€ ja eikä siinä vielä kaikki...kaupanpäälle saa valita personal trainer-tunnin, solariumia tai kasvohoitoa. Salilla isot, tilavat tilat, laitteita kiitettävästi, saunat ym mukavuudet ja ennenkaikkea mukavaa henkilökuntaa, vai mitä kotirouva ; ). Salia sisältyy mun viikko-ohjelmaan tällä hetkellä 3 krt/viikossa, tarkotus lisätä neljään kertaan.
Hantzulle kiitokset vinkistä ja treeniohjelmasta!

Mulla on jäänyt kalligrafiakin ihan hunningolle pureman takia. Yöt pitää laukkoa lenkillä, niin ei sitä aamulla päänsäryssä jaksa lähteä : ). Pitää ryhdistäytyä! Terkkuja tytöille!

Kiinanopinnot jatkuu. Jotenkin tuntuu ettei tuo kerta viikossa riitä. Unohan seuraavaan kertaan mennessä kaikki; ei mulla oo aikaa kerrata : ). Eiku oikeesti, pitäs enemmän harjottaa ja käyttää, niin pysyis muistissa. Mutta kun menee järki noiden ääntämisten kanssa... Taitaa tökätä "mun loppuelämä täällä" tohon kieleen... No, jospa se pikkuhiljaa...Mulla on nyt pari kiinalaista kaveria, joiden kanssa voi harjoitella puhetta ja he vastaavasti haluavat treenata englantia.

Marke-Mummin tuloa täällä kovasti odotellaan. Enää kaks viikkoa odotusta jäljellä. Mummi vaan lepää tämän ajan että jaksaa tyttöjen "ohjelman" sitten täällä... : ) 

Ai niin.Blondille jaksamisia; elämä voittaa, nyt jo vähän helpottanut?? Halit!
          Terkkuja kamuille! LEA laita osotetta!!!